سوغاتی های تایلند
سوغاتی های تایلند

سوغاتی های تایلند
Thailand Souvenir

بعد از بازدید دیدنی های تایلند و گشت و گذار در مراکز تفریحی تایلند و مراکز خرید تایلند،نوبت به خرید سوغاتی های تایلند برای داشت یادگاری از سفری که رفته اید می رسد.در این قسمت به منظور رضایت شما عزیزان ذکر چند نمونه از سوغاتی های تایلند نظیر سوغاتی های بانکوک ،سوغاتی های پاتایا ،سوغاتی های پوکت پرداخته ایم.
http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/فروشگاه های خیابانی در سرتاسر شهر منبع خوبی برای تهیه سوغاتی های جالب و ارزان هستند که با شرکت در تور تایلند می توانید این سوغاتیها را تهیه کنید.اگر چه در تایلند و بانکوک محصولات بسیار خوبی برای خرید و سوغات آوردن وجود دارد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند امامهم ترین نکته این است که  باید در هنگام خرید کاملا مراقب باشند زیرا به همان مقدار که اجناس زیبا و خوب وجود دارد 2 برابر آن نیز اجناس تقلبی و بدل وجود دارد که بجای جنس مرغوب و اصلی به مسافران فروخته می شود که باعث ضرر و زیان مسافران می گردد.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/بهترین فروشگاه ها در جاده سیلوم، در امتداد جاده سوخومویت قرار دارند که از خیابان 4 شروع می شوند، و همچنین در جاده خائو سان و در محله چینی ها . بعضی از این اقلام واقعا بی همتا هستند و قیمت ها برای سوغاتی بسیار مناسب است که چند مورد از این یادگاری و سوغاتی های تایلند را در قسمت زیر شرح دادیم.

 

  • ظرف چانگ لون: نوعی ظرف مخصوص تایلندی است که با پخته شدن نارگیل در کوره ساخته می‌شود.
  • ظرف هوی چو: این ظرف‌ از یک نوع خاص خرچنگ ساخته می‌شوند و در این ناحیه دارند کاربردی تر است.
  • شیرینی خائو لام: یک نوع شیرینی که خمیرش، مخلوط شیره‌ی برنج، شکر و کرم نارگیل است و آن را در چوب‌های بامبو می‌پزند.
  • سوغاتی‌های جزیره پوکت نیز عبارتند از مروارید، جواهرات مینا‌کاری شده، ظروف مسی، زیورآلات و محصولات دریایی خشک است. مغازه‌های خوبی برای فروش سوغاتی در خیابان‌های راتسادا، فانگنیا، مونتری، یائووارات و تیلوک یوتیت هستند.

http://thaitor.ir/جواهرات
یاقوت های کبود، یاقوت سرخ، لعل ها و زیرکن ( سنگی شبیه الماس ) همگی در تایلند استخراج می شوند، و تقریبا هر سنگ دیگری که شما فکر کنید وارداتی هستند که توسط هنرمندان تایلندی که در بین ماهرترین افراد در جهان هستند برش داده می شوند. کارهای انجام شده روی طلا و نقره کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم دارند. اگر شما سفارش خاصی دارید می توانید یک عکس یا طرحی از چیزی که دوست دارید را بیاورید و  آن را برای شما بسازند. شما در هر گوشه شهر می توانید جواهر فروشی ها را پیدا کنید ولی جاده ماهاسک خارج از سیلوم را برای اجناسی که به صورت عمده فروشی عرضه می شوند، امتحان کنید. در واقع خرید از تمامی نقاط سیلوم بسیار مطمئن است. موسسه آسیایی علوم جواهرشناسی ( قرار گرفته در جاده سیلوم ) مکانی مناسب برای تایید کیفیت سنگ های برش داده شده ( گرچه نه به عنوان یک کارشناس) است.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/شیادی های مربوط به جواهرات
هرگونه بحثی در رابطه با خرید جواهرات در تایلند با یک هشدار مهم شروع می شود. برای هر دلال مشهور جواهرات در بانکوک، حداقل 100 خلافکار در خدمت این هستند که شما را اسیر شیادی کنند. برای جلوگیری از این امر باید نکات زیر را رعایت کرد.
imagesclipاگر یک شخص بظاهر مهربان به شما در خیابان نزدیک می شود و به شما پیشنهاد می کند تا با او به یک مغازه خاص ( یا هرجایی به همین منظور – خرید- ) بروید همیشه درخواست او را رد کنید.
imagesclipاگر راننده تاکسی یا تاک تاک می خواهد شما را به خرید ببرد همیشه بگویید ” نه ممنونم ” .
imagesclipاگر هرشخصی به شما در معبد یا مراکز توریستی به شما نزدیک می شود و خواهان بردن شما به گردشگری است قبول نکنید.
imagesclip به غریبه هایی که در این جور مواقع نشان پلیس گردشگری یا هرگونه نشان دیگری را در می آورند مشکوک باشید.
چیزی به عنوان حراجی های دولتی، مراکز تبادل جواهرات با قیمت ارزان یا هرچیز ” دولتی ” مرتبط با صنعت جواهرات وجود ندارد.
imagesclipچیزی به عنوان روز معاف از مالیات برای خرید سنگ های قیمتی وجود ندارد.
imagesclipاجازه ندهید که هیچ گونه جواهرات خریداری شده ای به آدرس خانه شما پست شود.
imagesclipاگر کسی به شما گفت که جواهراتی که می خواهید بخرید را به قیمت بیشتری به نسبت قیمتی که در تایلند خریده اید می توانید در کشور خود بفروشید بدون شک سر شما دارد کلاه می رود. این افراد زرنگ هستند، به صورت گروهی کار میکنند تا بتوانند زرنگ ترین مشتری ها را هم گیر بیاندازند.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/ ابریشم و کتان
فروشگاه های فروش ابریشم زیادی در سرتاسر شهر وجود دارد، در نواحی خرید و در لابی های هتل های بین المللی. محصولات سنتزی مکررا به عنوان ابریشم فروخته می شوند و اگر شما در مورد پارچه  خاصی شک دارید، یک نخ را امتحان کنید و آن را بسوزانید، ابریشم باید بویی نظیر پر یا موی سوخته بدهد. گاهی اوقات تنها تار است که سنتزی است چون یکنواخت تر و کار با آن آسان تر است. برای خرید ابریشم محل هایی نظیر کمپانی ابریشم جیم تامپسون، مشهورترین مرکز فروش ابریشم در شهر و بسیاری از مغازه ها در هتل ها را امتحان کنید.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/هنر چانه زدن
هرچیزی را می توان در تایلند با چانه و مذاکره خرید. فقط درخواست یک تخفیف برای شروع کار بکنید. مکان هایی که قیمت مقطوع دارند به شما چنین چیزی را اعلام میکنند تا بحثی نباشد ( ولی اگر شما از مغازه خارج شوید، حتی در یک فروشگاه زنجیره ای، ممکن است با این کار بتوانید تخفیفی بگیرید). اول کمی دور و بر چرخ بزنید تا بتوانید ارزش چیزهایی که میخواهید بخرید را به دست آورید. اجازه دهید که فروشنده اولین پیشنهاد را بکند، سپس با یک قیمت معقولانه کمتر بپردازید ( معمولا کمتر از نصف قیمت اولیه ای که فروشنده پیشنهاد می کند). همیشه شوخ طبعی خود را حفظ کنید. لطیفه بگویید. عجله نکنید.  آماده خارج شدن از مغازه باشید یا خارج شوید. گاهی اوقات به همراه داشتن دوستی که هی لبه آستین شما را بکشد کمک کننده است. تخفیف های خوب با خرید های کلی به دست می آید، ابتدا سر قیمت یک کالا چانه بزنید، سپس قیمت برای دوتا، سه تا و بیشتر را بپرسید. خیلی حال می دهد اگر شما عجله نکنید و سخت نگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی